lördag 24 september 2011

Strålande sol

Idag har vi jättehärligt väder men det enda jag orkar göra är att ligga i soffan, helst med benen högt... Dom svullnar...
Ola och Vincent har varit iväg med 810:an och kört en runda och nu är Ola ute och klipper häcken. Vincent ligger hos mej i soffan och somnar nog vilken minut som helst ;-)

Matten klarnar lite och lite... Va hos sisM i onsdags och fick hjälp av Martin. Det lossnade lite och jag kollade några klipp på matematikvideo.se och då lossnade lite till ;-) jag gör det jag kan så får de bli som de blir... Har en inlämningsuppgift kvar som ska lämnas in på onsdag och sen e de prov den 5 okt.

(nu har han somnat <3 )

Om man skulle passa på att ta en dusch nu när han har somnat. Ikväll ska vi till zuperbowl med Peter & Caroline så jag får väl passa på att vila oxå...

En liten snabbupdate ;)

Tata

Pappa ritade efter Vincents instruktion...
Vincent kör grålle och i vagnarna sitter pappa, farfar Arne, Kevin, neah och Liam och i sista lilla vagnen ligger mammas bebis..!
Gulligaste ungen i världen!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar