torsdag 1 september 2011

Hm

Känner mej lite .... deppig? nere? låg? Tja, nåt sånt...

Va på läkarbesök idag hos barnmorskan. Gick inget vidare eftersom mina problem inte har hunnit komma efter att ha legat i sängen en natt, upp och duscha å äta frukost och sen upp till stan. Det är ju inte särskilt ansträngande .....!
Förklarade precis hur problemen kändes, när de uppkom bla bla... Men det syntes ju inget!!! Nä va fan tror du!!?
Så då kan man ju inte bli sjukskriven (inte ens när jag märker tydligt vilken skillnad det blir efter en timmes jobb eller en heldag hemma....) men alla jävlar som blir utbrända och bara förklarar sina symptom för doktorn får gladeligen en lappjävel i näven! (been there, done that)
Aaaaaahhhh, liiiite irriterad, besviken, förbannad, lessen blev jag...
Gick där ifrån, bet ihop trots tårar som brände som fan.... Kom ut i bilen sen släppte de... Böla hela vägen hem... De e ju själva fan att man ska behöva tjata i veckovis när man har problem...
Fick en ny tid den 22 sept... Jo men tack, de e ju bara 3 veckor dit.... Och tanken är att jag ska sluta jobba den 4 oktober. Lönt!!?

Helvete. Nu bränner dom jävla tårarna igen.


Efter läkarbesöket drog vi mot Malmö. Dags för min födelsedagspresent från mina systrar A och L :) ansiktsbehandling. Såååå himla underbart! Lovely!
Efter det körde vi iväg med Stefan och handla lite inför lördag. Fortfarande lite kvar, får fixa resten imorron. Ska hinna baka bullar, färga håret (mååååste, e så trött på de ljusa nu), ställa i ordning i stallet, fixa fram belysning.... Ja en himla massa..

Måste även räkna lite matte, provet ska va inne senast måndag kl 9.00.... Hur ska jag hinna!!? Stress stress, vilket bebis känner av...
Bebis känner allt... Min irritation (som är överjävligt jobbig), stress, när jag blir lessen.... Alla dessa hormoner!!

Jaja, ikväll va jag i Kristianstad med kollegorna och åt kinamat. Guuuud va mycke mat...! Blev sjukt mätt och vill nu bara gå och lägga mej... Lång dag imorron... 5årig bröllopsdag... Tänk att de e 5 år sen! Sjukt va tiden går...

Gonatt alla ni <3

Pussåkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar