söndag 4 september 2011

Söndagstrött

Vilken seg dag de har varit.. Lite bakiskänsla trots en väldigt nykter kväll ;)
Hade jättetrevligt igår på Olas 30 årsfest :)
En salig blandning på folket, vänner, syskon, arbetskamrater, släkt...
God mat, bra musik och gott humör på alla <3 fasiken va trevligt. Det enda jag saknar är att jag inte "minglade" mer och pratade mer med alla. Till exempel Karolina som jag inte träffat på flera flera veckor, Fia, Kristina... Jättesynn även om jag hade väldigt trevligt hos mina bordsgäster - Moa, Anders, Elin, Lasse, Johan, Lu....
Det va bra hålligång vid vårt bord där Olas chef Mats satt längst ut tillsammans med Kristina. Efter Mats kom Mats Ernst som höll sej nykter denna kvällen (va nog tur ;) ), Janne från verkstan med fru, Eslövsfolket, Ola, svärfar, vi och så mina systrar med resp :) mycket trevligt.
Snapsvisor och en massa skål ;)

Kvällen va lyckad och när klockan var strax efter 1 smög jag in och la mej... ;) jag va sååå trött! Sov i ett streck (vaknade av kramp i benet en gång... aj) ända till kl 10. Skönt!

Upp och äta frukost tillsammans med dom ända övernattningsgästerna - sisM och hennes M ;)
Sen fixade vi i stallet och kastade skräp och bar in allt. Jag passade på att spela "min" musik, lovely! Önskar mej bättre högtalare i bilen ;)

Resten av eftermiddagen spenderades i soffan, trots det fina vädret... Vi kollade på Rio, kul film!
Kände mej riktigt seg och min huvudvärk som jag haft i 2 veckor satt i... Piii... Måste ringa doktorn imorron.

Färgade ju håret igår! 15:30 satte jag i färgen, 18:00 kom gästerna ;) så nu e jag chokladbrun istället för brunt med blonda slingor ;) nice!

Har räknat lite matte ikväll och lämnat in ett test. Måste verkligen plugga i veckan, har ett helt kapitel att klara av!! Och jag har ingen möjlighet att åka upp till hlm och få hjälp för nu ska jag ju jobba.... (hur fan det nu ska gå....)
PessimistSara? Nej, men de e så de ligger till. It sucks. Måste skriva av mej nånstans så då får de bli här ;)

Snart börjar Rizzolo & Isles så det blir ryggläge i soffan strax! Hoppas bara Vincent kan somna...

Vi hörs! Gonatt!

Tata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar