onsdag 7 september 2011

Sprickfärdig...!

Det spänner och river i skinnet... Känner mej stor som ett hus... 12 veckor kvar...!!??

Fast det lugnar sej kanske... Jag växer kanske inte så mycke mer...? Ska mäta magen för första gången på måndag. Men det är säkert helt normalt. Allt är ju helt normalt ;-p

Nu ser man sparkarna utanför magen ;) ganska häftigt ;) h*n kan sparka ner något som ligger på magen, t ex fjärrkontrollen ;) men varje gång jag ska filma så slutar h*n... Såklart ;)

Det va väl kanske inte så populärt att lämna sjukintyget igår... Men va ska man göra? Jag hade inte klarat av att göra det mina kollegor gör, i samma tempo och hela dagen... Så detta är det bästa. Känns bara vääääldigt konstigt att jag inte ska jobba på en sisådär ett och ett halvt år...! om inte Ola ska va hemma alltså, då går jag ju tillbaka tidigare. Planen är ju att inte gå tillbaka till jobbet efter mammaledigheten... Jag vill ju plugga...

Det går sådär med matten. Har fastnat på andra kapitlet... Ska åka upp till norra station imorron och få lite plugghjälp... Ska lämna in ett test på söndag och en inlämningsuppgift på måndag... Så jag har 10 sidor i boken att räkna.

Nej, snart dags för svenska miljonärer ;)

See ya!

Tata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar