torsdag 29 september 2011

Höstdepp?

Solen skiner än och löven lyser gula på träden. Jättevackert!
Har ändå en liten svacka... Kommer varje höst men trodde den skulle utebli i år...
Matten verkar skita sej... Fattar inte funktioner (endast lite lite) och det är prov på onsdag... Hoppas det räcker med det jag kan...

Va inne i kristianstad idag och fyllde på Vincents garderob, mysigt att gå i lugn och ro. Tog tåget 9:41 och va hemma 15:16 :) fyndade en del, hade kupong hos både Lindex och kappahl, lovely ;-) blir roligare att handla då ;)

Försäkringskassan ringde idag och talade om att läkaren behövde komplettera mitt läkarintyg. Suck! Det är alltså inte säkert att min sjukskrivning "godkänns" så att jag får ersättning. Kul. Tack ska ni ha. Fick lön i förrgår, 4400:-.... Tack. Jättekul. Och att inte veta om fkassan beviljar sjukskrivningen hjälper ju inte till att hålla höstdeppet borta... Man är ju trots allt ganska beroende av pengar...
Skit.
Men det ordnar väl sej... Har iallafall lagt in föräldradagar från november till februari så jag vet att jag får pengar då ;)

Imorron har jag och Vincent inga planer, skööönt! Hoppas han väljer att ta sovmorgon ;)

Åh förresten, idag när jag hjälpte honom på pottan så drog jag upp hans byxor, Vincent kramar mej och säger :

"Älskar dej mamma";....!!

Frågade honom vad han sa för att vara säker på att jag hörde rätt. Guuuuud gulliga underbara unge!! Som jag smälte <3 Nu sover hjärtat och efter CSI gör jag desamma ;) eller... Får försöka hålla mej vaken under Breaking news, de e ju sista avsnittet! :) Tata



----------------------------------------------------------------------------

Jag är sååååå varm!! Denna graviditeten is killing me!
Tror jag förstår hur alla klimakteriedamer har det... Skulle kunna kasta av mej kläderna när som helst!!
Ganska jobbbigt... Jag som egentligen är så förbaskat frusen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar