fredag 9 september 2011

Ont

Ringde bm imorse och undrade över smärtan i min mage... Har väldigt ont precis under bröstkorgen, som ett band ända ut till sidorna. Det kan va bebis som trycker på revbenen och det kan vara ett symptom på havandeskapsförgiftning... Hade det med Vincent men då mådde jag även illa och kräktes.. Nu har jag "bara" ont. När jag vrider mer, böjer mej, reser mej... Hade även ont hela natten. Känns även som om jag får lite kramp i magen då och då. Oxå ett symptom... Men eftersom jag ändå ska träffa bm på måndag så skulle vi avvakta tills dess. Blir de värre i helgen med huvudvärk så får jag ringa in till förlossningen. Men vi hoppas det bara är revbenen som e utsatta...

Idag ska vi ha en hemmadag. Mama ringde för en stund sen och sa att 23an asfalterades på sträckan sösdala-tjörnarp så där va vakter och skit så vi kommer väl inte ens ut... Nu hade de varit lämpligt med en järnvägsövergång ;) men vi har nog inga ärenden till byn så jag e gladeligen hemma. Trivs så himla bra med de ;)
Skulle behöva städa men jag får så ont då... Orkar kanske ta lite.

Ikväll ska vi hem till Peter och Carro :) Carro ska se om hon kan hjälpa mej med matten, tack!! Hoppas hoppas...! Det är inte kul när man har kört fast och inte fattar hur man ska räkna ut talet! Inlämningsuppgiften kräver ju dessutom uträkning...

Nähä, starta en maskin tvätt, lägga in kläder i garderoben och bädda sängen kanske?

Vi hörs!

Tata

Vilka snygga amningsbhar det finns!! Står helt klart på önskelistan ;)

glam mom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar