tisdag 13 september 2011

Matte...

Det blir värre... Herregud!
Jag tyckte sannolikhetsläran va klurig. Det är den inte...
Funktioner och linjära modeller är ett helvete...
Han förklarade i 1,5 timme, olika tal och uträkningar. Jag satt som ett frågetecken, det lät som om han prata ett helt annat språk.
Vi fick ut ett blad med uppgifter att lösa. Killen sidan om mej gjorde som jag... Kolla igenom uppgifterna, läste i matteboken, kollade igen och luta mej tillbaka och fatta ingenting...
Vi va inte ensamma om att göra så..

Herreguuuud! Hur fasiken ska detta gå!!? Det går inte in, fastnar inte!! Jag känner panik inför provet om två veckor!

Fick iallafall alla rätt på inlämningsuppgiften (yes!) och 15/20 på testet.

Jädra busväder ute men inte så himla kallt. 17 grader när jag körde från hlm. Ganska bra för då blir de inte så kallt inne.

Imorron skulle ev syrran komma hem från bb, ska upp dit på torsdag och hälsa på och hämta hem mamma ;)

Lu åkte in till förlossningen ikväll!! Johan hinner inte hem, lite trist men va gör man med ett sånt jobb.
Så jag längtar ju som fasiken till december nu! 10 veckor...!! Eller kanske bara 7? Beror på hur tidigt lill*n kommer ;)
Hur ska jag hinna allt tills dess??
Känns lite tidigt att börja tvätta upp kläder, ställa i ordning spjälsängen, fixa bilstol...
Och sånt jag SKA hinna innan bebis kommer....
Sy upp gardiner, baka, fixa i ordning möbler från garaget, köpa skrivbord...
Ja, en himla massa..

Om man skulle gå och sova... Är så himla trött numera. Sover förvisso uselt på nätterna... Ligger blixtstilla hela natten i samma position för att inte få ont men får ju säkert det ändå eftersom jag ligger och spänner mej. Sen vaknar jag typ kl 5 varje morron väldigt kissnödig... Och har svårt för att somna om sen...

Vill ha ny säng

Nej minsann, imorron ska jag nog baka kanelbullar :-) mmm :-)

Gonatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar