måndag 12 september 2011

Måndag

Idag va de dags för glukosbelastning. Tog med citron, funkade kanon sist.
Sockerlösningen va ljummen.... Efter halva glaset så gick det inte mer... Kände de inte ens på mej men allt kom upp igen...! Blä så äckligt.
Så jag slipper glukosbelastningen denna gången (YES!)
HB:et va bra (slipper järntabletter oxå!), vikten bra, magen normalstor och hjärtljuden låg på 150 denna gången oxå.....! ;) Bådar gott för en flicka men man vet aldrig ;)
Så jag blev ju klar en sisådär 1½ timme tidigare än väntat så efter att jag hade lämnat matteuppgiften så körde jag in till Lövet och åt frukost, alldeles själv ;) Härligt!

Farmor och Vincent hade haft det mysigt tillsammans <3 Resten av dagen har vi tagit det lugnt, väntat på sms av sis ju. Imorron har vi inga planer mer än att jag ska iväg på matte på kvällen. Kanske dags att bli klar med kapitel 2 innan vi går över på nästa....? :/ Prov om 2 veckor.... Nähä, nu kom maken hem och snart börjar The good wife. Tata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar