måndag 13 februari 2012

Ny omgång!

Jag är banne mej en redig pingla för min man. ;-)
Idag bakade jag en omgång av Leilas chokladcupcakes som han ska ha med på jobbet imorron. Dom kan gott få en go fika till 14:30 fikan ;-) pyntade med lite alla hjärtans fint :)

Och eftersom de e alla hjärtans dag imorron så tänkte jag laga nån god middag, något med lövbiff blir det, och sen nån smarrig dessert ;-)
Vi "firar" ju nio år som förlovade imorron ;-)
De e ju inte klokt vad tiden går!
9 år (10 i oktober), gifta i 5,5 år och två kids på 3 år och 2 månader ;-)
Och villa, vovve, Volvo... ;-)

Jag rensade i vår garderob i sovrummet idag då jag upptäckte att där finns möss... Tack och lov har dom inte förstört något (alla Vincents gamla kläder ligger där, en del i plastlådor) men jag tyckte de va lika bra att tömma den.
Vincent hittade en gammal overall, en riktigt gammal... som Ina har haft..

Mamma, den passar fekt!!
Tyckte Vincent ja... ;-) hm... Lite kort i benen kanske? ;-)

Vi hade en riktigt fin morgon idag. Hela dagen har bjudit på solsken så jag va ute med kameran och fotade lite :) skulle vilja lära mej fota bättre.. Skulle kanske anmäla sej till en fotokurs, men när ska man hinna de?

tar bilden genom sovrumsfönstret, som e förbaskat skitigt.....

Vincent snodde med sej vagn och lillebror efter frukost och visade sina Blixtenbilar ;-) gulliga storebror, han e bäst, och sååå duktig ❤❤❤

Nu är det dags att sova, gonatt ❤
Tata

4 kommentarer:

  1. Hahaha jag tycker att overallen passar "fekt" - låt han gå ut med den;-)
    Såå gulligt att han redan vill leka m lillebror - ge det 2 år så kommer dem rusa runder ute på gården;-)

    SvaraRadera
  2. Va sa dem på Olas jobb om kakorna??

    SvaraRadera
  3. Tja... Att dom va goda och att han minsann fick köpa blommor till mej ;-)

    SvaraRadera
  4. Haha det va därför det kom blommbud. ;)

    SvaraRadera