fredag 24 februari 2012

Helg!

Äntligen är det helg!
Ola har varit pappaledig torsdag-fredag så det blir en långhelg för oss :) skönt.
Idag va jag och Elias hos Jennie och träffade Sandra och Ida Pettersson. Trevligt :) fyra bebisar och tre lite större barn. Fullt ös ;)
Hemma nu och har nyss fikat med familjen. I love it! Jag vill verkligen vara en "hemmamamma" som fixar och donar och fixar fika varje dag kl 14... ❤ men...

På måndag ska jag in på Neo och provjobba, spännande spännande :)


Va förresten hos tandläkaren idag, dags för det årliga besöket... Inga problem, han tog bort tandsten och blästrade tänderna med saltvatten så nu är jag såååå öm i munnen... :-( gör ont att tugga... Så min fika nu blev bara en latte på mjölk och vispgrädde och en liten bit 70%ig choklad ;) alldeles tillräckligt ;)

Nä hä, återgå till familjen ❤

Tata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar