onsdag 8 februari 2012

Längesen

Tänk om jag kunde bloggat oftare, hade inte blivit lika långa inlägg då...

Men men...
Helgen kom och gick snabbt förbi...
I söndags hade jag me&i-party så fina Linda och Roger kom, med twinsen! Så gudasöta ungar :)
Det kom en del goa vänner på partyt, alltid trevligt :) bjöd på cupcakes och tigerkaka :-)

Det funkar fint med dieten. Eller ja,,, jag har ju inte vägt mej än, men jag äter tre mål mat om dagen och känner i princip aldrig mej hungrig.
Skönt! Har inte ätit särskilt många ägg, tack och lov... Det blir mest smoothie ;-)
Har bara syndat två gånger...
I fredags var jag hos Meta på fika och hon bjöd på fruktsallad... BIG no no... men gott va de ;-)
I lördags tog jag en sked ris till min flygande Jacob, lite får man ju synda :-)

Nähä... Slut på orden nu.

Tata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar