fredag 10 februari 2012

Fredag!!

Oh yes, fredag står det i almanackan! :-)
Idag är jag glad, gladare än en unge som får lördagsgodis! :-)
Varför? Jo du, det ska jag tala om...

Vågen visade på - 2 kg, på 10 dagar...!!
Och idag ringde personalansvarig på csk och fråga om jag ville komma på intervju...!!!!! Intervju!!?? Ja såklart!

Så på fredag ska jag dit och snacka :-) hihi, jag har aldrig varit på intervju tidigare, hur går det till?? Lite nervös är jag allt ;-)
Men sååå spännande! Tänk om...!!

Älskar dessa dagar när solen skiner och det är ljust länge. Dock inte så länge så att det är ljust när Ola kommer hem.. Trist, men snart så kommer väl våren.

Elias sover som en skit på nätterna vilket leder till att jag är helt utslagen på dagarna. Hela veckan har Vincent varit hemma för dagmamman har att sjuk och i torsdags när han äntligen skulle få gå dit, då va han hos mormor! Han sov över där från onsdag-torsdag, fick icke med mej honom hem... Skulle ju kunnat vila igår men det va inte Elias plan...
Idag däremot har han sovit 3 timmar i ett svep... Gottegris.

Nähä, snart dags att förbereda LCHF-tacogratängen.

Vi hörs!!
Tata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar