tisdag 21 februari 2012

Lite shopping!

Drog iväg en snabb tur till HLM idag när jag hade lämnat Vincent hos dagmamman, som nu ääääntligen är frisk!! Vincent var sååå glad i morse :-)
Klev in på kappahl och vårens färger fanns överallt!!! Åh jag blir knäpp! Finns så mycket jag skulle vilja handla till Vincent (och Elias) och Vincent behöver ju en massa nytt nu! Det blev ett par byxor, en tröja och en OnePiece..!! :-) nästa gång får det bli några par byxor, tröjor, ny vårjacka, pyjamaser. Elias är i stooort behov av pyjamaser oxå.. Får gå igenom Vincents 62-låda och se vad Elias kan ha. Vincent hade ju 62 lagom till sommaren... Lite fel årstid för shorts nu kanske? ;-)

SisL kom inom en snabb vända och lämnade kläder och hämtade det jag handlade åt henne på kappahl - OnePiece till henne och Ellie ;)


Elias har nyss börjat med st 62, fast 56 passar fortfarande i vissa plagg.
Han är så fin i sina newbiekläder från kappahl idag ;)

Enhetschefen på Neo ringde idag och ändrade min "hospicering" tills på måndag istället för hon jag skulle gå brevid var sjuk. Så på måndag kl 6:45 ska jag infinna mej i kstad. Spännande...!!

Lite mys med storebror innan lillebror vaknar!
See ya!!

Tata.


(funderar på att beställa tårta till Vincents födelsedag... Inte lika avancerad och stor som sist, så då blir det ju inte så dyrt. Och Ola sa ja ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar