lördag 19 november 2011

Sösdalarevyn!

Tjoho! Idag va vi och kollade på extraföreställningen av Sösdalarevyn :)
Fick biljetter av Magnus, så jädra snällt :-)
Vincent var hos Ingrid och Sven under tiden och det tyckte han va skoj! Han började packa leksaker direkt när jag sa att han skulle åka dit ;) gullunge ;)

Revyn va kanonbra, as always :) fick äntligen tillfälle att "klä upp sej" (vilket inte händer så ofta just nu...) så idag har jag till och med plattat håret!
Så trots svullna ben, händer, smått svullet ansikte, 13 kg "övervikt" och en enorm mage så kände jag mej faktiskt lite extra fin :-) inte illa :-)
Eventuellt blir de 30 årsfest nästa helg så då blir det till att klä upp sej igen ;) man har bara inte så mycket kläder som passar... Inget sitter bra.. Men förhoppningsvis har bebis tittat ut tills dess (fast då blir de ju ingen fest) så lite kilo har försvunnit (och trötta ögon tillkommit istället...)

Nähä, nu vill jag sova... Känns som om det blir en tidig morgon imorron (liksom alla morgnar) och jag vill göra så mycket imorron så jag hoppas på att få sova gott inatt. Alltså - ingen bebis inatt tack.

Vi hörs!
Tata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar