söndag 20 november 2011

Hormoner...

Ingen bebis ute än men hormonerna flödar!
Skulle kunna böla en hel dag tror jag.

Oro inför förlossning, inför att bli tvåbarnsmamma, att Vincent ska känna sej undanskuffad, att få dåligt med sömn, att bli alltför irriterad på Vincent pga det, amningen funkar dåligt, ingen ork till något.....

Usch. Jobbiga känslor.

Idag är en skitdag känns det som.
Har haft en trevlig förmiddag.
Fick sovmorgon och Ola bakade scones :)
Åkte hem till Paul & Karolina och fick se lille Nilo :) och Vincent lekte med Neo :)

Men sen kom vi hem...

Vincent vägrar vila middag fast han är supertrött... Han är bråkig, slåss och jag blir irriterad.
Jag har ont i ryggen, lite "mensvärk" (förvärkar/sammandragningar?), är trött och orkar inte lyssna eller lyfta mej från soffan...
Huset är så jädra skitigt, diskmaskin och tvättmaskin är fulla av rent men jag orkar ingenting!
Har skickat en offertfråga till Lenas städ i Hässleholm...!!

Jag vill ta ett långt härligt avslappnande bad, bli bjuden på mat, slippa disk, tvätt, städ...
(innan bebis kommer...)

Men men...

Ska snart åka ut till brossan och Camilla och se hur dom har fått de i hedensjö :) spännande :)

Imorron är en ny dag.

Tata.

2 kommentarer:

  1. Så ska du inte tänka, det kommer gå bra! Jag hoppas att den lill* vill komma ut snart. Middag kan jag bjuda på;)

    SvaraRadera
  2. Vad har du din man till?
    Har han inte lärt sig plocka ur diskmaskinen.? Eller hur man startar en dammsugare?

    SvaraRadera