fredag 25 november 2011

Provhytt...

Det blev en tur till staden idag. Vincent lämnades på traktorbolaget och jag gav mej in butikerna...

My God vilka hemska provhytter H&M har!!! Man blir ju deprimerad! Fy för, ser man ut så!!? Usch...
Alldeles för många speglar, alldeles för starkt ljus... Usch... Men stora och bra med plats för en tjockis som mej.

Hittade en dyr kofta att ha på mej på festen imorron iallafall och med 10% på hela köper blev de ju lite billigare. Nu hoppas jag bara att jag får på mej byxorna imorron... Och mina stövlar... Hmm...

Så gott som alla julisar är klara!! Endast 3 kvar, vuxenjulisar :) så himla skönt!

Imorron blir det först 1 års kalas hos Amina innan vi drar till Huaröd på 30 års fest. Hoppas inte det blir så sent, vet inte hur kroppen ska orka. Känner inte för att åka, känner bara Mats & Kristina... Ola känner ju typ alla...

Nähä, dags att sova nu annars orkar jag aldrig med morgondagen....

Gonatt mina vänner!

Tata

sötaste dressarna från Lindex ;) om man ändå visste vad bebis hade för kön!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar