torsdag 24 november 2011

Huge!

Kan man bli större??

Vincent är hos dagmamman och jag skulle bara duscha och sen kasta mej i sängen och vila bort min förkylning...
Men med tanke på storleken på kroppen just nu så tar det sin lilla stund att duscha och det är en kraftansträngning... Lägg till en rejäl förkylning på det så tar det lite extra tid.... Och nu börjar jag bli hungrig igen...

Lämnade ju Vincent en timme senare idag då varken han eller jag orkade ta oss ur sängen tidigare... Men han ska ju ändå hämtas om två timmar och sen kommer Elin och Elliot :-)

Jaja, får se om jag kan hyra in barnvakt... Skulle ju behöva åka till hlm imorron och hitta något att ha på mig på lördag men jag vill inte ha Vincent med. Han tycker inte det är särskilt roligt ändå... Men hans mormor är upptagen imorron... Får prova farmor.

Nähä, ner och fixa lunch och sen back to bed och vila bort förkylningen en timme...!!

Tata!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar