söndag 21 augusti 2011

"Windows"shoppar...

Hittade ett snyggt överkast från H&M.... wow! Under tusenlappen till å me :p


Överkast dubbel

Överkast dubbel - från H&M

http://www.hm.com/se/s/01GA1M

Överkast i kviltad satin, med baksida i bomullsvoile. Tunn vaddering i polyester. Storlek 260x260 cm.

H;amp;Mwww.hm.com

Idag har vi varit ensamma hemma, Ola är hos M & S och hjälper till att .... tröska....? Jaja, halmbalar blev där iallafall.

Vincent är kanonförkyld så vi har haft en lugn dag. Mormor kom en runda så alla loppisfynden från igår är diskade och insatta i skåpen :) Skoj med loppis, fyndade lite "nya" tsllrikar, uppläggningsfat och skålar. Ropade även in 2 bord och en kaffekvarn. Så nu ska borden göras vid... Måste hitta en slip bara för att stå med de för hand tyar jag icke. Och en sekretär (?) köpte jag för 40 kr :) Nice :) Fick ju inte mitt skrivbord, det blev alldeles för dyrt (de ska va billigt) så jag får spana vidare.
Får lägga upp lite bilder från mobiln på mina fynd :)

Nu e jag "sjuk" en vecka, som barnmorskan rekommenderade. Och nu börjar jag bli sjuk... En rälig hosta smyger sej på... Men den där augustiförkylningen ska ju komma nån gång!

Va förresten hos Moa & Anders i fredags på kräftskiva, sååå go' mat och jisses med kräftor jag åt! Hahaha, första gången, hade sååå ont i tummarna efteråt ;) Tack alla för en trevlig kväll!

Nähä, börja tänka på lite mat till mej och prinsen kanske och vänta på Ola <3

Tata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar