fredag 26 augusti 2011

Skumt väder

Vilket konstigt väder vi har haft idag... Varmt, fuktigt, kvavt... Skulle visst bli varmt i helgen, sen va de slut på värmen... Minns knappt när jag hade leggings sist, bara jeans som gäller nu. :(

Idag blev de en tur till förmedlingscentralen i Tyringe! Skulle leta efter ett skrivbord men hittade bara mög där, fast lyckades ändå handla för några hundralappar... Vidare till McD, Olas jobb och en tur in på Hässleholms möbelaffär..... ;)

Provlåg sängar... Hittade en som va kanonskön, 36000:-.... nja....
Men en annan, minst lika skön, för 14995:- . Kan jag överleva, har vi den i 15 år så e de värt 1000:-/året att sova bra och ligga ordentligt. Som de e nu så längtar jag inte efter sängen, dock min sömn... Vaknar flera gånger varje natt, ont här och där, kan knappt vända mej för de gör ont... Skulle behöva nya kuddar oxå... Men jag har inget pengaträd i trädgården och snart sjunker inkomsten :-(

Jaja. Vincent har nyss somnat. Vi degar i soffan och kollar Ratatouille på 4an... Hyrde film tidigare ikväll, The mechanic, men orkar vi starta den nu?? Ja vi får se...

Imorron e de lördag, får se vad vi ska hitta på då :-)

Tata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar