torsdag 11 augusti 2011

Blixten, Bärgar'n, Terry....

Jodå... Det tjatas om dom dagarna i ända.... Lite segt, filmen rullar minst en gång om dagen... ;-) gulliga unge <3

Jag är trött trött trött.... Vill sova... Sover dåligt på nätterna, ont i hela kroppen :-( tror att vi skulle behöva investera i en ny säng...
Har ganska stor nytta av min fina amnings"alltiallo"-kudde jag fick av syrran :-) en finfin umami cozy cushion som får va min vän ett par månader :-)

Det blev ingen festival idag, vädret är ju inget kul... Kallt, blåsigt och för det mesta en massa regn... Hoppas på bättre väder imorron får då åker vi in när jag har slutat jobba. Käka nåt gott och gå och titta :-)

Jobb i helgen, ska bli en utmaning för kroppen... 3 dagar i rad... :-/ tur jag ska till barnmorskan på måndag.

Nej, nu blir de mys i soffan resten av kvällen, förhoppningsvis en film oxå :)

Tata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar