söndag 28 augusti 2011

Söndagkväll

Oj vilken dag!
Magnus kom kl 9 i morse och skulle hjälpa Ola med fönstren. Lite scones till frukost sen gav de sej ut. Jag städade och fixade inför me&i-partyt.
Linda och Roger kom vid halv ett så vi fick lite "quality-time" tillsammans <3 Eller ja.. jag stod mest vid spisen och fixade fika till partyt ;-) Det kom inte så många, MOA var blev du av? Men Linda fick nog sålt ändå ;) Beställde 3 tröjor till Vincent och en body till bebis ;)





Fint :)

Vincent somnade strax efter 19 så imorron kommer vi upp i tid.... Hoppas hoppas att hostan håller sej lugn i natt... Orkar inte med den längre.

Fick hjälp med matten idag av sisM's M.... Men ojdå, man skulle visst räkna utan miniräknare... Ajdå... har skickat in testet och ett mail iväg till läraren om att jag kanske borde läsa Matte A först... Det är ju ändå 9 år sen jag läste matte sist... Jag fattar inte utträkningarna, lösningarna, talen! ingenting alltså... Jobbigt. Det blir inte så kul att plugga då...

Nähä... om man skulle gå och lägga sej i stället för att sitta här och glo på 27 dresses för hundrade gången..... ;) Bebis har precis varit vaken en runda och sparkat runt lite, men nu sover den nog igen :)

Vi hörs!

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar