torsdag 17 mars 2011

Vårkänslor

Klänning från H&M, 199:-
I love it!






Ikväll kom värsta skitvädret... Ishalka, snö/hagel... Hela gårdsplanen är vit och bilarna är täcka av is... Fy, va hände med våren?

Fick ingen tid till Vincent hos doktorn idag men ska prova igen imorron. Han behöver en ordentlig hostmedicin.
SisL har vattenkoppor hemma så det hade varit utmärkt att låta kidsen träffas ;) men... inte nu. Vincent är redan så kass, vill inte ha mer. Definitivt inte 2 v innan jag börjar jobba.... Känns som om jag kommer vara tröttare än tröttast när jag går tillbaka till jobbet...!

Imorron blir de fullt ös här hemma. Städa, måla klart lekrummet, hänga upp tavlorna som står längs väggen, fixa hem bord och stolar... Kl 14 på lördag kommer gästerna! Då ska maten va klar....

Nähä, är sååå trött, skulle vilja ha sovmorgon... Måste upp i tid imorron och ringa vårdcentralen prick 8!

Så gonatt :)

4 kommentarer:

  1. Usch ja den här hostan kräver ordentliga grejor, åkte iväg ned neah då innan när hon hade det som värst med sin hosta, fick utskrivet lepheton-desenthol och den är verkligen superbra!

    SvaraRadera
  2. Gräslig klänning, synd om Vinnie och tavlor skall man ha på väggarna. De gör sig liksom bäst där. På tal om tavlor, då är det väl fina foto som maestro tagit? Annars får ni göra en beställning så skall jag leverera granna foto till er som kan pryda alla era väggar!

    SvaraRadera
  3. Gräslig klänning?? Va säger du?? ;)
    Ja, Vincent hade början till lunginflammation och fick lite medicin.
    Vi får komma och bli fotograferade hos dej så vi har nåt fint att sätta upp :)

    SvaraRadera
  4. du hittade själv "bloggar jag läser" ser jag :D fint det har blivit här inne då :D också vårpyntat lite :D

    SvaraRadera