måndag 14 mars 2011

Det funkar!!

Nu funkar det att lägga upp bilder!! Fick skapa ett fotoalbum först (? Enl bloggerappen).

Idag har vi bakat kanel och vaniljbullar inför lördagens kalas :) Så nu är det bara en omgång macarons kvar så Ida har något att äta ;) (om hon inte syndar lite ;))

Imorron ska jag upp till jobbet en runda och sen vidare till förmedlingscentralen och glo lite.
Måste även ringa till hon som har hand om barnomsorgen i sösdala. ska ifrågasätta varför jag inte får lämna Vincent på heltid när jag är sjukskriven. (jag vill ju inte lämna på heltid men jag vill ha svar!) försäkringskassan ansåg att jag hade rätt till det men sa att det är kommunens beslut.

Jaha, snart middag i detta hemmet... Ola fixar = pizza... ;)
Imorron får jag den första ersättningen från försäkringskassan! Jippi! Trodde det skulle dröja ännu längre eftersom det tar lite lång tid hos dom...

Nä, trött i tittorna nu. Film på Canal + kl 19;15 som jag vill se. Ola ska till tvätten så jag och Vincent får mysa i soffan :)

Förresten, 92 bullar blev där. Ska väl räcka ;)

Tata





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar