torsdag 10 mars 2011

Dr Quinn

Sitter och kollar på Dr Quinn.... Har precis avslutat säsong 3 (av 6) och jag äääälskar den! I sista avsnittet gifte ju äntligen Michaela och Sully sej ;) Så fint :) Älskar kläderna de hade förr! Underbart!

Jag håller även på att baka macarons till Vincents kalas nästa helg ;) Idag gör jag gröna och blåa men jag gillar inte bottnarna... Testade efter Leilas recept men det dissar jag....Gillar bottnarna från kokaihop.se bättre.. Så nästa omgång gör jag om dom!









Ska göra bruna, röda och gula oxå :) Sen har vi ju beställt tårta, surprisetårta :) tror den kommer smaka himmelskt! Mmmm :)

Nähä, tillbaka till köket och mina macarons :)

See ya!!

(Gud så lätt det är att blogga med iphonen, lite trist när den kopplar bort Blogger+ när man ska publicera bara....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar