onsdag 16 mars 2011

Inspiration

Denna tidningen ska inhandlas imorron!
Allt i hemmet special, inred lantligt!
Jag äääälskar alla tidningar - lantliv, drömhem och trädgård.... Får så mycke idéer och inspiration :) Hittade hur mycke som helst på förmedlingscentralen som jag skulle vilja ha. 2 gamla karm(?) stolar som behövde kläs om - ett par hundra kronor, porslin, virkat överkast (men de va för dyrt, 795:-....)...
Åh jag längtar efter loppisar! En gammal avlutad byrå? Emmafåtöljer? Hittade förresten 3 gamla böcker på FCT från slutet av 1800-talet :) så fint slitna:) va sen hos mamma och hittade ett gammalt ... bord? med en låda som jag tog med hem plus en gammal gammal bibel (1904). Ställde bordet i vardagsrummet, la en virkad duk på, Bibeln på duken och ett ljus vid sidan. Så fint! Fattas bara ett par gamla glasögon. Mamma hade det, nånstans :)

Har hittat mina fotoförstoringar som jag har varit av med sen i januari... Nu är dom inramade så 15 tavlor står längs golvet i vardagsrummet och väntar på att bli upphängda :) får göra det innan lördag.

Imorron ska jag fixa naglarna, städa och köra till city gross.... Fullt ös som sjukskriven!

Gonatt :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar