fredag 18 mars 2011

By the way..

Bakgrundsbilden med fåglarna är väl fin?? Det är en tapet från Boråstapeter - Falsterbo. I love it! Den skulle jag vilja ha nånstans i hemmet... Alternativt i hallen mellan kök och vardagsrum... Isåfall får Ingrid komma och tapetsera åt oss, proffset :) Hon gjorde ett kanonjobb i vårt sovrum!
Ola tyckte det va för mycke fåglar...




Fast denna gillar jag oxå... Åh det finns sååå många fina. Man ska ju helst inte tröttna det första året... :/

Nähä, paus från let's dance, så himla tråkigt. Och parlamentet e ju pisstråkigt. Ola sover, Vincent sover (äntligen, varit vaken sedan 7:30, varit hos doktorn, fått stick i fingret, fått äcklig medicin, varit lite febrig) han däckade i soffan för en halvtimme sen.... Utan att vi märkte de!! Gullunge :) utan välling dessutom.....

Jag ska nog plocka fram godispåsen, zappa lite och vänta till Let's dance börjar igen :)

By the way.... Känns SÅ HÄR SKÖNT ATT JAG HAR BESTÄLLT TÅRTA till imorron...!!!!!
Lägger upp bild på den imorron kväll ;) hehe ;)

Gonatt alla fina :)



1 kommentar:

  1. Du kan ha den tapeten med fåglarna som en fondväg så blir det inte för mycket =)
    Den andra tyckte jag va för tråkig..

    SvaraRadera