måndag 16 april 2012

Surprise!!

Idag fick jag en jättefin present av min svärmor och mina svägerskor (som hade blivit försenad :-))

Presenten kom från Leilas general store........ Och där finns ju underbara saker...!

(men eftersom min bloggerapp inte funkar så kan jag inte lägga in bilden nu utan den kommer längst ner...)

Så himla fint och jag blev såååååå glad!! Längtar efter att baka i mitt nya fina förkläde :-)
Ska nog baka lite på onsdag, har lite funderingar på regnbågscupcakes... Hittade spritspåsar i nån blogg som kunde köpas på fika mera som hade tre påsar med varsitt hål så man kunde spritsa med olika färger/smaker samtidigt. Hade ju kunnat bli hur fräckt som helst!! :-)
Skulle vilja hitta en butik med alla dessa saker och en massa olika tyllar och olika muffinsformar så man kunde se vad man köper.
Nån som vet var man hittar en sån butik? Och lite större paket med dekorationer...

Jaja.

I röstningen på miss cupcake 2012 har jag fått över 50 röster :-) lååångt ifrån de som leder men herregud, jag har lagt upp bild iallafall! Inte illa ;-)


Imorron är det dags för dagmamma igen :) jag funderar på att gå en runda och röra på fläsket ;-)

En kopp te nu tror jag och umgås med maken som nyss kom in :-)

Tata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar