fredag 27 april 2012

Sommaren!

Såja, idag kom sommarschemat :-) det ser väldigt bra ut :) ca 70%, fördelat på dag, kväll och natt. Ska bli spännande :)

Just de, har ju börjat på viktväktarna nu, deras ProPoints :-)
Andra dagen idag, har 14 pp kvar att äta idag så det ska lyxas till med tacos :) sjukt längesen vi åt det ;-)
Och eftersom man har en veckobonus på 49 pp kan jag till och med unna mej lite gott framför tvn ikväll :-D inte illa! :-)

Snart kommer maken hem, då blir de middagslagning och mys i stora tvrummet :-) (hade jag tänkt iallafall ;-) )

Madicken har, tillfälligt, (?) flyttat hem till Ingrid för att se om Elias blir bättre. Så i veckan har jag städat, städat, städat och nya hundhår kommer fram hela tiden. Är ännu inte klar, har hela ovanvåningen kvar...
Lånade mammas vattendammsugare. My god va äckligt... Att man har sååå skitigt!! Blä. Mycket hundhår och mycke damm...

Namngivningen gick jättebra, Ingrid är ett självklart val vid såna tillfällen :-) Felicia och Olivia sjöng Älskade barn så himla fint och Magnus spela gitarr :-)
Elias fick så många fina paket :-)

Nu sover den lille minsann, jag ska ta några minuter på rockringen. Har inte blivit av på några dagar och plankan är det nog en vecka sedan jag körde... Men jag va ute och gick 5,5 km med Meta igår ;-)

Tata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar