söndag 22 april 2012

Namngivningsdags :-)

Idag är det den stora dagen ;-)

Kl 15:00 kommer vi att vara 35 personer i vårt vardagsrum. (tur det är på 70kvm)

Jag kunde inte låta bli, jag bakade 45 minicupcakes igår... Dom är såååå söta! :)
Tårtorna från Evelina står i kylen :)

Alla bilder kommer sen :-)

I torsdags tog jag och Meta en PW på 6 km. Sjukt jobbigt med barnvagn, grusväg och massor av backar. Hade träningsvärk dagen efter ;)
Rockade med ringen oxå och den ger verkligen oxå träningsvärk! Wow va härligt! Har missat plankan ett par dar nu, men imorron är jag igång igen.

I veckan som kommer ska jag börja med Viktväktarna.
Första gången, nu ska jag ge pointsen en chans ;-)
LCHF funkar, om man följer det som man ska..

Nej, upp och hoppa och ta en svängom med rockring och dammsugare ;-)

Tata

2 kommentarer:

  1. Japp det får vi ta o göra om :-D tror tisdag e enda dan jag inte kan i veckan som kommer ;-)!

    Supersöta minicupcakes :-D själv har jag bakat heeeela dan idag ;-) hihi, undra vem som ska äta upp dom... Får kanske ta o låna en frys, min e full...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanon! Vi kan ju se hur onsdag eller torsdag ser ut ;-)
      Ojdå, du får bjuda hem hela grannskapet på cupcakes ;-)

      Radera