söndag 30 oktober 2011

Förklaringen...

Inte konstigt det är tungt!
Har gått upp sammanlagt 13 kg sedan maj månad, helt normalt.
Det är väl inte dom 13 kilona som jag "stör" mej på utan siffrorna på vågen...! I dagens läge, med 6 veckor kvar, väger jag lika mycket som jag gjorde inne på förlossningen när jag blev inskriven.
Dock i v 36. Nu är jag i 35.
Jag har alltså inte gått upp lika mycket denna graviditeten utan hade bara några "extrakilo" kvar från Vincent :p
13 kg känns bra. Tror dom är jämt fördelade över kroppen eftersom jag fortfarande får upp mina ickegravidjeans över både lår, höfter och häck... :-) inte illa :)
Med Vincent var jag stor som ett hus vid denna tiden. All svullnad i ansikte, ben, händer... Fy va ont.

Dags för veckobesöket hos barnmorskan imorron. Nästa vecka är det ul igen, får se om man kan kika då och luska ut vad som gömmer sej där inne ;) en Elias kanske ;-)

Ska försöka få Vincent till att vila middag nu, känns som om klockan är 15-15:30 (det är den ju egentligen) och jag vill oxå vila...

Vi hörs!!

Tata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar