torsdag 20 oktober 2011

Home alone

Jaha, då har maken åkt till Gotland med jobbet och kommer hem på lördag. Känns trist men syrran kom hit med två barn och sover hos oss ;-)

Vincent sover, tror Ellie oxå gör de men inte Filippa.
Jag skulle lägga båda stora barnen uppe tidigare ikväll men min kära son är sååååå tålamodsprövande ibland... Mycket skrik och skäll och tårar från oss båda sover han nu brevid mej i soffan... <3
De e ju säkert åldern som gör att han är väldigt trotsig och bråkig och troligtvis graviditeten som tär på mitt tålamod. Men jag hatar det!
Jag vill inte skälla på Vincent eller bråka med honom så han blir ledsen, men jag är inte mer än människa, jag orkar inte hur mycke som helst. Speciellt inte nu...
Och när bebisen kommer så blir det en prövning... För oss båda... Shit...

Det blev en ny säng!
Åkte dit i tisdags och köpte den, fick ytterligare 5000:- i rabatt så från 26.000 ner till 18.000 och slutligen 13.000:- blev vi väldigt nöjda! :-)
Och guuuud vilken säng!!
Jag sov såååå gott inatt, behövde inte vända mej en enda gång, kunde till och med ligga på rygg ;) så skönt!!
Så nu längtar man tills de e läggdags ;)
Vincent gillar nog oxå den nya sängen, han sov som en stock mellan mej och Ola inatt, (utan problem, sängen är ju 1,80 bred!!) och vaknade inte ens när Olas alarm ringde :) gullunge <3

Nähä, dags att gå och sova snart, imorron kommer Anneli på fika :)

Vi hörs!!

Tata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar