fredag 14 oktober 2011

Sova

Var i sovabutiken och provade sängar idag. My God vilken skillnad det är på sängar!! Provade Hilding, Carpe Diem, Hästen och Tempur. Favoriten blev Carpe Diem men 40.000:- är en aning mycke just nu.... Men vilken säng!! Helt otroligt så bekväm den var!! Nr 2 var Hilding, 26000:-... Kunde köpa utställningsexet (6månader "gammal") för 18000:-...!! Wow! men jag har inte 18tusen över och är inte så sugen på avbetalning... Inte när inkomsten snart minskar :(
Skit. Är verkligen i superstort behov av ny säng... Kommer snart inte ur den, sover kasst... Jaja.

Idag va de tillväxtultraljud på csk :)
Allt va normalt, bebisen låg lite över kurvan i vikt (200g) men om jag gick 40 v så beräknades den väga 3600 :) helt ok!!
Vågade inte ta reda på kön... Hade jag sagt att jag ville veta hade hon berättat men jag blev så osäker.. I v36 kanske? ;)

Nähä, här tröskas/hackas majs idag så här kommer traktorer var 10e minut ;)

BTW, kusin Roger och Linda fick sina twins igår! 7 veckor tidigt! :)

Fredagsmysdags ikväll!

Tata

I morse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar