onsdag 18 maj 2011

Doftfritt

Oparfymerat sköljmedel är min bästa vän nu... Skulle vilja tvätta om ALLA mina kläder så dom inte luktar, men de känns lite onödigt... Tog nyss på mej ett linne som doftar vääääldigt starkt av "outdoor fresh"..... Urk... Får ha täcket ända upp till hakan inatt...
Kissblöjorna är fruktansvärda... Hemska. De e sjukt som man kan bli. Tanken på vissa lukter får mej att klöka. Så jobbigt. Tråkigt. Tramsigt. Men så e de.

Lillfisen e sjuk. Han nyser och nyser, säkert 30-40ggr bara i morse. Sliten, trött och lite febrig så det blir en VABdag imorron.

Nä, nu kom maken i säng oxå, dags att sova!

Gonatt!

2 kommentarer:

  1. Haha vet precis hur det är ;)
    Jag fick me byta till luktfritt sköljmedel....
    Jag har hängt ut dom kläderna som luktar o vädrat bort det mesta...
    Fixar du hundmaten då?
    För det gör inte jag o det gjorde jag inte med Filippa heller...

    SvaraRadera