torsdag 19 maj 2011

äckligt....

Nu kom kräkningarna igång... Trodde faktiskt att jag skulle lyckas slippa det denna gången... Tror minsann det är en liten "Elias" som leker rövare.... ;)

Har varit en riktig slappedag idag. Vincent vilade middag i 2,5 timme (!) och då låg jag på soffan och kollade One tree hill på http://www.cucirca.com/ . Skönt som attan. Och så hade jag inte lust att laga middag - matos är ingen trevlig doft - så det blev pizza.... Den va dock inte så god som jag hade föreställt mej.... så jag tog pizzasalladen och krängde... Sååå god den va!! Dock inte lika god att få upp igen....

Det blir VABdag imorron oxå så Vincent kan bli riktigt frisk. Min lille prins.  Han va så duktig idag och plockade upp alla sina duploklossar som han öste ut på golvet och trots att Ola kom hem från jobbet samtidigt som han höll på att städa (han brukar ruuusa till Ola när han kommer hem) så fortsatte han plocka upp alla klossar, sen sprang han till Ola... Gullunge!!
På lördag kommer syskonen samt Linda och Roger :) Mys :) Och på söndag blir de meandi :)
Dock inte så många som osa:t.... :(

Nähä, slänga igång en film kanske... Inget att se på tv.

Vi hörs!

Tata


hade besök av Tina, Thilde och Adde :)



Kosläpp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar