onsdag 11 januari 2012

Typiskt...

Vincent fick komma tillbaka till dagmamman igår och jag tänkte passa på att vila när han var där. Det tänkte dessvärre inte Elias...
Försökte få Vincent att somna i bilen... Nej då...
Så, ingen vila för mej igår.

Idag provade jag igen.... Nej, Elias var vaken hela förmiddagen sånär som en kvarts sömn då och då.
Men! Idag somnade Vincent i bilen och Elias oxå!!!
Båda barnen sover alltså nu och jag finner ingen ro till att göra detsamma...
diskmaskinen är full, likaså tvättmaskinen...
Ska försöka ignorera det och sova en stund ändå...

Har så dåligt samvete för brossan... Han knackade (höll på att slå in dörren ) i morse och jag hörde ingenting...!! Hans moppe hade stannat, mobilen funka inte, ösregn och blåst och han GICK till sösdala.... Stackaren :(

Nä, nu ska jag vila....

Tata!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar