måndag 30 januari 2012

Snart...

Snart dags att starta...
Plankor!
PtPhilip



På onsdag är det dags! Ska börja skriva matlista för 2-3 v framöver och sen köra och handla så jag verkligen har allt hemma = då kan jag inte fuska :-)
Det jag skulle behöva hjälp med är ju att röra på mej! En spark där bak och komma igång! För visst är det skönare att sätta sej i soffan några timmar istället för att köra plankan en kvart...

Nä minsann, väck med fläsket och öka självkänslan - japp!

På tisdag ska jag fota kroppen och ta vikt och mått... Hemska bilder, ska ska kanske sätta dom på badrumsspegeln och på kylen? Borde ju vara tillräcklig motivation ;-)

Idag va vi nere i Höör hos frissan Michelle och fick droppar till Elias mage! Hoppas dom hjälper. Hon har köpt dom i England och jag har googlat dom och dom verkar va populära :-)

Nu måste jag sova! Ska hem till Sandra imorron och tjattra :-)

Gonatt!
Tata ❤

Körde inom Magnus och Sofie igår och Vincent ville provsitta hennes häst :-) modig kille! ❤
Får ta en tur dit en helg så han får rida :-)

Tårtan från kidsens kalas :-)

Ont i magen - värmenallen från Magnus & Sofie hjälpte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar