torsdag 26 januari 2012

Shoppat...

Idag blev de lite shopping...
Behövde nya jeans nu när inga andra passar (typ...) tack och lov hittade jag på rea, 80% rabatt! Känns bra eftersom jeansen inte kommer att passa om en sisådär 2-3 månader ;)
En tröja som döljer fläsket och en kavaj..... :-)
Kavajen köpte jag i st 38 så jag kan inte knäppa den i dagsläget... Målet är ju att kunna de såklart!! Ska prova denna jädra kavaj varje vecka tills det går!! :-)

Lite shoppat till Elias och Vincent oxå såklart och några födelsdagspresenter :-) Nisses hade ju rea på leksaker så några Chuggingtontåg och en verkstad får Vincent i födelsedagspresent och till Allis hittade jag (förhoppningsvis) den perfekta presenten!!!! Men jag kan inte säga vad riktigt än ;-)
fixade även present till blivande 5åringen ;-) hittade inget i Hlm så sisL fixade :-)

Ikväll har mina kollegor varit här och hälsat på :-) trevligt :-)

Imorron är det dags för klippning för både mej och Vincent! Äntligen!
Sen e de heeeeelg!!

Ha de!

Tata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar