söndag 8 januari 2012

1 månad...

Oj vad tiden rusar... 1 månad sedan lillfis kom!! Galet!

Idag har vi varit i Tågarp på kalas och firar Fredrik 25 år och Magnus 28!
Trevligt :-)
Fredrik följde med hem och käkade och kollade Jägarna 2, förbaskat trevligt :)

nya vovven Madicken som har kommit till familjen Johansson.
Jättesöt men hon har inte vunnit mitt hjärta, än...
Har svårt att släppa in henne... Ser henne mest som en börda och en ersättning för Quattro... Ganska drygt med en icke rumsren valp, en bebis och en trotsig treåring... Lite mycket....
Men... Som vanligt... Min make lyssnar inte på mej...
Visst, jag sa inte NEJ om en ny hund men jag hade velat vänta till sommaren...
Trodde min man kände mej efter 10 år... :(


Amiga och Madicken!
Skulle kunna tänka mej en boxer nån gång, när kidsen är större och tiden finns.
Jag var verkligen inte beredd på arbetet med valp. Visst, Ola tar hand om det men överlämnar då resten till mej... Hm... Kom vi överens om det?? Nja... Nej faktiskt inte...
It sucks.

Ska pallra mej i säng nu och hinna sova lite innan Elias vaknar. Ola sover nere med Madicken...

Vi hörs.

Tata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar