söndag 22 januari 2012

Det blir aldrig som man tänkt sej...

Söndagkväll. Ångest.

Helgen har rusat förbi! Alldeles för snabbt! :-(
Ingenting har blivit gjort heller... Jo, källaren är fylld med ved (tog ca 1 timme) men huset är fortfarande så förbannat jävla skitigt...
Det ENDA jag verkligen ville ha gjort i helgen och som Ola skulle göra (det gick han med på med ny hund. Quattro skita inte ner hälften så mycke!)
Men... Söndagkväll, kl 20:37... Han körde nyss iväg för att laga nåt på en traktor.

Det är viktigt för mej att ha rent hemma. Jag avskyr att se dammtussarna, grus på golven, att inte kunna tappa ett klädesplagg på golvet utan att behöva skaka det flera gånger för att få rent de...
Jag får ont i magen! Ångest!
Ola vet detta! Men inte fan får jag nån hjälp.
Magkatarren e tillbaka. Jippi.

Och just de... Jag skulle hinna duscha oxå idag... Lite svårt att hinna med när man är själv med två kids. Elias ska bada... Sängen ska renbäddas, det skulle vaggan oxå behövas...
Jag blir knäpp!! Och får ännu mera ont ;-(
Jävla gnällande, men bättre att få ut det än att bara stänga inne de, igen.

Suck.

Måndag imorron. En hel vecka tills de e helg igen. Men jag får väl inte sova nästa helg heller så de e ju inget att längta efter.
Aaahh!!

Gossarna sover, jag passar på att ta en dusch!! :-) ❤

Tata.

1 kommentar:

  1. Mamma kunde ju hjälpt dej när dem andra var på Disney? Det viktigaste du ska göra när du kan är ju att sova....
    Pöss

    SvaraRadera