torsdag 16 juni 2011

Snart semester!

3 arbetsdagar kvar (helgen) sen väntar 7 veckors ledigt!!! Ska bli sååå himla skööönt! :)
Idag kom sisM för att hämta sina kläder. Mamma kom oxå. Vi fikade på altanen, bakade muffins, körde till Wonnes .... och kikade. Och där slank ner lite saker i kundkorgen.... :)
Vidare till Woody där jag spenderade en del av mina skattepengar....
Köpte fönsterfärg, kitt, grundfärg, nåt att tvätta med, penslar och lite sånt så vi kan skrapa, kitta och måla fönstrena i sommar... Dock bara 9 fönster, de på framsidan, då dom är i stort behov av en renovering... Nästa sommar ska vi f ö r h o p p n i n g s v i s tilläggsisolera framsidan och ev göra en altan där. Vi får se. Allt kostar. Vardagsrumsgolvet behöver göras vid, nu lutar det åt att lägga nytt golv. Att slipa det nu och olja det kostar ca 7000 -10.000;- och behöver göras om om ett par år. Inte så lattjo. Men vi får se.


Idag körde vi hem till Marcos mamma. Vi skickade blomma i måndags för att visa att vi tänker på dom och idag åkte vi dit med lite cupcakes.
Så jobbigt det är att se så ledsna människor. Fina ni, önskar att man kunde ta bort er smärta och att Marco kom hem igen... Fy. Det finns inga ord som kan lindra smärtan eller saknaden efter honom, det finns ingen rättvisa. Varför? Varför Marco? Det är så obegripligt. Fruktansvärt. Åh va jag tänker på er, alla. Mamma, mormor, mostrar... Har känt er så länge att jag minns inte att jag inte känt er.

Blir det begravning för "alla" går jag dit.
Usch.


Nu ska jag sova. Imorron börjar jobbhelgen. Gonatt vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar