onsdag 22 juni 2011

Foglossning....?

Har börjat få lite ont. Har haft lite till och från i ett par veckor men ikväll!
Låg i soffan och kollade på film, skulle ändra ställning och kan knappt röra mej! Sittbenen, svanskotan eller ja va fan, häcken! ömmade som bara den och när jag sen reste mej upp kunde jag inte gå ordentligt. Fy för. Tog ett tag att komma igång, en sisådär 20 min... Inte alls skoj. Det vill jag inte ha...

Vincent somnade redan 18:30 ikväll så jag borde gå och lägga mej nu så jag orkar gå upp med honom kl 6 imorron...
Vi har varit hos Elin och Elliot idag så kidsen fick busa och vi snacka skit :) Hanna och barnen kom oxå, fick se lille Charlie :) så söt :)

Jag håller på att röja här... Rensa, göra fint, hängde äntligen upp Vincents tavlor idag :) Vill bli klar med det gamla bordet jag fick av mamma (skrapa bort den flagnande färgen och måla ny), måla byrån jag köpte av Tina, måla trappan inomhus... Allt skulle jag säkert hinna på semestern men.... trappan behöver jag nog hjälp med... Skulle gjort det när Ola är ledig och börjar tidigt så det kanske är klart till kvällen.
Jaja, fantisera får man ;)

Nu e de dags att hoppa in i duschen :)

Tata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar