söndag 10 februari 2013

Men alltså...

Fy så tråkig jag är... Kan ju inte skylla på tidsbrist när iphonen i princip sitter fast i näven på en...
Får se om jag kommer igång och bloggar nu då...
Praktiken är över för denna gång och det har varit fyra roliga veckor på BB. Har sett och lärt mig mycket.
Imorron är det tillbaks till skolan igen. Ingen rast och ingen ro ;-)

Jag har haft vårens me&i-träff och som vanligt är där ju så fina kläder... Mest till oss vuxna denna gång tyckte jag, Vincent fick själv välja det han ville ha. Inte min smak precis men det är ju han som ska ha de på sig ;-) farmor köper varsin tröja till killarna så hon fick oxå va med och "bestämma" ;-)

Jag undrar om det härjar lite magsjuka i hemmet... Vincent har varit kass i magen i några dagar, händer grejer bara han fiser... Hosta, lite trött men annars inget. Själv så kan jag ju sympati-må illa och känna efter för mycket... Som nu...
Känns det inte konstigt i magen...? Och så har jag visst lite halsbränna...?
Åh suck...

Bakade goa kakor tills jag slutade på BB, dumlekakor. Vanlig smördeg som jag rullade till en boll och tryckte i en dumlekola. In i ugnen en liten stund, när dom va ute så la jag över en noblesse. My god så gott! Ola bakade en omgång idag när jag skrev skolarbete så vi har precis tagit varsin ;-) hade Lasse och Elin på besök innan så dom fick oxå smaka. Haha, Elin tryckte nog i sig tre stycken ;-)

Just de!! Jag har ju blivit faster!! Den 8/2 kl 02:27 kom en liten Wilda :) så lik sin far att det inte är klokt! ;-)

Nej minsann, dags att packa väskan inför Växjö... Upp vid 6 imorron...

Gonatt och Tata ;)













1 kommentar:

  1. Nä du ser. Inga undanflykter nu för att inte uppdatera bloggen lite oftare ;) Håller tummarna för att ni ska slippa magsjuka, fy f-n säger ja för d skitet. Tror vi har haft d dom senaste dagarna så d räcker för er åxå.. Dumlekakorna lät farliga !!

    SvaraRadera