måndag 17 december 2012

Snart tenta...

På onsdag är det dags... Magkatarr - check Trött - check Lättirriterad - check
Ja... De märks att de e tenta på g ;-p

Har inte haft tid att baka mera! Var i Växjö måndag-onsdag, hela familjen följde med :-) vi bodde hos Therese och Pehr, som va i Egypten :) härligt med lite "semester" :)

När vi kom hem möttes vi av -21 grader!!?
Helt sjukt! Fruktansvärt kallt men åh så vackert! Såg ut som ett vykort när man tittade ut! Gick dock inte att fånga lika bra på bild.

I helgen har vi varit på kalas hos mormor som hade fyllt 80 ❤ smörgåstårta, tårta, kakor....! Jisses. Gott va de och mätts blev vi.
Idag har vi tagit det lugnt, va uppe på Olas jobb och städade mina timmar och sen hem för att bygga pepparkakshus och klä granen. Jo... Det gick ju inte så bra... Hela pepparkakshuset låg i småbitar! Så tråkigt så det blev inget husbygge. Granen blev klädd och fint blev de :)
Vi kör på plast i år eftersom vi inte vet hur Elias reagerar. Har han fått massa annat skit så är det lika bra att ta det säkra före det osäkra...

Nähä, dags att sova nu minsann. Klockan ringer 7:00, se om man vaknar... Jag vaknar ju inte av Elias på nätterna för tillfället... Hela veckan har jag varit i princip i koma när jag har sovit så Ola har fått va uppe varje natt. Är jag trött eller!?

Men snart är det lov... Tänka på annat än skolan... Fast jag lär väl tänka desto mer på LIAn i v3, på BB i Kristianstad ;-)

Nä minsann. Gonatt nu.

Tata




















1 kommentar:

  1. Härliga bilder. Fast ja tyckte att pepparkakshuset såg gott ut, även om d vatt lite söndrigt..

    SvaraRadera