fredag 21 december 2012

Inte som jag hade tänkt mej...

Då va de snart dags... Imorron kommer sisA och fixar, det är ju hon som står för julen i år - hemma hos oss ;-)

Jag va hos frissan igår och klippte av en hel del på håret...! Som jag har grubblat och funderat men väl på plats i stolen var jag beredd! Visade två bilder av hur jag ville frisyren skulle se ut, varav den ena var en bild på mej själv.
Hon klippte och donade och jag satt utan glasögon och såg ingenting, men det kändes bra :)

Men när det vs klart... Fick lite ont i magen... Det såg inte ut som jag hade tänkt mej... Alls... En ren page fick jag - något jag absolut inte ville ha... men vad säger man? Hon kan ju inte klistra dit nåt hår och bli ännu kortare var jag inte beredd på... Så jag höll tyst...

Men nej. Jag är inte nöjd. Är bara... besviken. Jävla skit. När man väl bestämt sej! Skit.
Ser ut som en skolfröken... Jaja... Får väl gå tillbaka i januari nån gång och få de kortare, rätt frisyr!


Jaja... Har en massa kvar att göra inför söndag. Sortera tvätt, lägga in tvätt, plocka undan leksaker så nya får plats, röja, städa...!

Nähä! Ut i köket och fortsätta med kakorna jag bakat åt en 5 åring ;-)

Tata






2 kommentarer:

  1. Tycker du blev fin, men ja förstår din känsla av besvikelse. En ggr för x antal år sedan va ja på Snooze å skulle klippa mig - gör det cirka 1 ggr om året - killen övertygade mig att Aaaaalla asiater ser så bra ut i lugg, så tja, ja klippte lugg. Fån va besviken ja blev. Vad sa han tror du ??!! Ja ja. Du vänjer dig ! *suck*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du vänjer dej!! Haha ja men är ju så illa tvungen... ;-)

      Radera