onsdag 9 maj 2012

Sjukling...

En liten sjukling ligger brevid mej i soffan och tuggar på sina händer ;-)38,6 i temp, men ganska pigg ändå.
Vincent har somnat, gick inte att hålla honom vaken... aj aj, det blir inte lätt att få honom att sova ikväll, OM han ens vaknar innan läggdags....

Jag har varit och blivit vaccinerad mot hepatit B och blivit PPDtestad. Testet ska avläsas imorron och sen ska jag bli vaccinerad om månad. Allt inför sommarjobbet. Blev faktiskt en aning öm i armen, sov på den första natten och det kändes kan jag lova...

Idag har Vincent blivit fotograferad hos dagmamman, åhh va jag längtar efter bilderna ;-) min stora lille kille <3 Jag är så sugen på att baka men jag har ingen plats i frysen och inga kalas inplanerade här hemma så jag får helt enkelt låta bli....
Såvida ingen har lust att lägga in en beställning på cupcakes eller nån tårta ;-)

Nähä, gnällig liten prins vill ha uppmärksamhet ;-)

tata


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar