tisdag 15 maj 2012

Idag

Jag är trött. Omotiverad. Ingen lust med något.

Jag vill sova. Vila. Läsa mina inplastade tidningar sedan månader tillbaka. Gå promenader - ensam. Springa litegrann. Göra plankan varje dag. Känna lust att baka. Hitta på något roligt med familjen utan onödiga tråkiga kommentarer. Njuta av mina barn utan att behöva känna stress över att städa, tvätta, laga mat, själv, alltid. Bli gladare.

Så känner jag idag. Imorgon är en annan dag.



Va hos viktväktarna och vägde mej idag. Yes! Ytterligare ett kilo lättare! :-)
Det känns som min grej...
Älskar appen där jag lägger in allt jag äter. Visar hur mycket mer jag får äta, hur mycke veckobonus jag har kvar. Perfekt! Och det är inte lite jag får äta! igår, för att försöka ta slut på veckobonusen (det måste man inte), så åt jag choklad. Jag tog fram 40g till mej och jag orkade inte äta upp...!! Underbart! Och jag går ändå ner i vikt! You must love it ;-)

Snart dags för Desperate och sen GCB. Båda serierna ska sluta....! Så tråkigt! :(

Jaja, imorron är det möte på csk för att skriva på tystnadsplikten :-)

Ska först iväg och träffa mina gamla vänner ❤

Tata!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar