lördag 24 mars 2012

Kalas

Tjoho, nu är äntligen kalaset över för denna gången...
Jag har bakat och fixat i flera dagar men det är det ju såklart värt.
Vincent fick många fina paket, mest kläder men även en .... traktor!! En Case IH med ljud!! Den va toppen ;-)

Efter kalaset drog vi ner till jernkällaren med sisA och sisL och käkade lite mat. Gott att slippa stå med mat hemma mitt bland alla kakor.

Imorron får vi bjuda hem ett gäng vänner för här blev alldeles för mycket kakor över... Bakar alltid för mycket!!
Jag gjorde Leilas Elvis Presley cupcakes och Miss Piggy cupcakes plus 2 tårtor. En med hallonmousse, pollyfluff på browniebotten och den andra med ananasmousse.

Nu sitter jag i soffan och har stoooora problem med att hålla ögonen öppna... Har sovit på tok för lite på två veckor så imorron blir de sovmorgon för mej.

Nu ska jag nog krypa i säng...

Tata ❤

2 kommentarer:

  1. Sååå duktig du är,om det nån gång händer att jag öppnar ett cafè, så vill jag gärna anställa dej :)Bra lön, plus att man såklart får ha barnen med sig på jobbet !

    SvaraRadera
  2. Låter alldeles utmärkt Lotta :-)

    SvaraRadera