söndag 18 mars 2012

Dan före dan....

Sååå trött jag e...!
Helgen har mest spenderats i köket.
En del cupcakebakande (typ 70st) och när ändå ugnen var igång passade jag på att baka tårtbottnar till Vincents födelsedag imorron :-)
Idag levererade vi cupcakesen men innan vi körde iväg (kl 9) gjorde jag den ena fyllningen till tårtan - pollyfluff :-)
När vi kom hem kom Lasse & Elin så det blev en liten paus, sen fortsatte jag med nästa fyllning - hallonmousse :)
Nu hoppas jag allt smakar bra tillsammans för annars får jag hitta på nåt annat tills på lördag...
Jag la en browniebotten underst men en vanlig sockerkaksbotten i resten.


Imorron ska vi sjunga för Vincent på morgonen. Brickan med ljus, frukost och present är fixad :-)

Nä nu e de dags för sängen, blev bara en snabb update detta :-)


Btw - fick en viktrockring av Fr Larsson ;-) wow! Shit så ont det gör!!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar