fredag 16 december 2011

Andra sidan...

Mjölkstockningen gick över efter två dagar. Två jobbiga dagar... Nu har den kommit tillbaka, till andra sidan...
Det bränner, svider och ömmar...
Va ju inne på csk och hämtade en pump i onsdags, när man pumpar ska man tydligen inte få mjölkstockning...!? Nähä, vad gör jag för fel?!
Ingen feber än så länge men jävlar va jag fryser. Händerna är alldeles iskalla och jag får kalla rysningar i kroppen trots en fleecefilt omkring mej...

Måtte jag iallafall kunna pumpa en vecka till...

"babybluesen" hänger kvar än... Drygt... Minsta lilla motgång, som det här med amningen, leder ju till tårar... Måtte det gå över snart....!

Idag var BVC på besök. Elias har 50g kvar till sin födelsevikt så jag ska fortsätta väcka honom en vecka till. Problemet är ju att JAG inte vaknar till av alarmet på natten... Jag snoozar i två timmar.....!! :-/
Inatt skulle han ätit 2:30 så jag ställde klockan på 2:15 så jag skulle hinna pumpa. Jag vaknade 4:45....
Ja, Elias sov ju, han väckte jag strax efter 5 och gav honom mat...

Nä nu kom maken med mat, jag är huuungrig!

Vi hörs!

Tata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar