torsdag 28 juli 2011

Fyndat :)

Fyndade på mixhuset igår ;-)
Den stora korgen 249:- -50% , den lilla korgen 99:- -50% :-)
Såna köp är roliga :)
Sen blev de en ottoglass på torget, jädrans va den glassen e go!!

En sväng in på nisses och kollade väskrean. Hittade en jättefin ljusrosa, lagom stor till plånbok-iphone-kalender men shit så snål jag blev... 30-60% rabatt låter ju kanonbilligt men 249;- på rea och ordinariepris var 399:- tyckte jag va för dyrt.
Snål e jag nog och jag ångrar ju såklart mej nu (eftersom Ola sa att de va ok...) men jag får väl köra in och glo imorron....
Ska nog köra till maxi imorron och fylla på matförrådet... Världens tråkigaste sysselsättning näst efter att betala räkningar... Som jag ska göra ikväll... Blä. Men likabra att få de gjort!

Va förresten hos Moas svärmor idag och spanade på tyger... Åhhhh så mycke fint... Vill ha nya gardiner i tvrummet men det är ju så svårt att hitta... Eller bestämma sej... Hittade häftigt tyg till Vincents rum :) både Pettson och Findus och ett med bilar på :-) får väl se va de kan bli.

Nä minsann, hem och göra lite nytta nu...

Tata.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar